Verzending

Wij verzenden vanuit België én vanuit Nederland, zoveel mogelijk in een brievenbusdoosje om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

  • In België verzenden wij met Bpost, altijd met Track & Trace. Liever laten leveren bij een postpunt/afhaalpunt? Geef dan even bij opmerkingen aan welk punt je voorkeur heeft!
  • In Nederland verzenden wij met PostNL, altijd met Track & Trace. Liever laten leveren bij een postpunt/afhaalpunt? Geef dan even bij opmerkingen aan welk punt je voorkeur heeft!
  • Je kunt ook kiezen voor verzekerd verzenden. Het pakket is dan verzekerd tegen verlies, diefstal en schade tijdens het transport en in dat geval kun je de waarde terugvorderen.
    Kies je voor onverzekerd, dan is er geen vergoeding bij verlies, diefstal en schade tijdens transport of na levering.

Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling op te komen halen in Tongeren (België). Dit kun je aangeven tijdens het afrekenen en dan worden er uiteraard geen verzendkosten berekend. Indien je het pakketje zelf komt afhalen,  neem dan contact op via Mail of Messenger om een afspraak te maken.

Indien de gewenste kleur op voorraad is, dan wordt hij datzelfde weekend gemaakt. Zo niet, wordt er op zondag het materiaal besteld zodat de bestelling het weekend nadien kan gemaakt worden.

Zodra je bestelling is verzonden, krijg je een bericht via mail. We verzenden zo snel mogelijk (afhankelijk van de voorraad). Hou er rekening mee dat de verzending van handgemaakte artikelen zoals bijv. adapters, langer kunnen duren aangezien deze op bestelling gemaakt worden. Mocht dit onverhoopt niet lukken, berichten we hierover via je opgegeven e-mail adres.

Yatzil is niet verantwoordelijk of aansprakelijk bij verlies, diefstal of schade vanaf het moment van de verzending. Wil je graag verzekerd zijn dan kun je hiervoor kiezen bij verzending. Je bent dan verzekerd via de transporteur. Wij zijn niet aansprakelijk voor overschrijding van de aangegeven levertijden of verlies of beschadiging door de transporteur.